yazisolda

yazisolda

yazisolda

yazisolda

yazisolda

ING Bank'ın Yeni İnternet Şubesiyle "İki Adımda Bankacılık" ve "Facebook'a Para Transferi" Gerçek Oldu / ING Bank

Türkiye'nin en iddialı bankacılığına imza atan ING Bank, yeni internet şubesi ile dijital bankacılıkta dönüşümü başlatıyor. 'Cihaz Bağımsız" (Responsive Design) olarak tanımlanan platform ile sektöre "her cihaza uyumlu bankacılık" anlayışı geliyor. Dünyanın direkt bankacılık lideri olan ING'nin bilgi

Dynamics CRM ile doğrudan sigorta satışı ve uzaktan danışmanlık / Generali Insurance

Dünyanın önde gelen sigortacılık şirketlerinden biri olan Generali, Türkiye'nin müşteri odaklı yeni sigortacılık döneminde VeriPark ile çalışmaya karar verdi. Özellikle araç sigortası/kasko ve zorunlu trafik sigortası alanlarında internet üzerinden müşterilere ihtiyaca göre özelleştirilmiş teklif

Saudi Investment Bank bireysel bankacılık pazarında Dynamics CRM teknolojisiyle öne çıkıyor / Saudi Investment Bank

Saudi Investment Bank, VeriPark'ın Dynamics CRM üzerinde geliştridiği bankacılık CRM uygulaması VeriTouch'ı devreye aldı. Bu çözümle birlikte şaşırtıcı sonuçlar elde eden banka, tüm başarı kriterlerinde büyük bir tırmanış gözledi.

"Rakamlar her şeyi ortaya koyuyor.Dynamics CRM toplam ciromuzu

Yeni Entegrasyon Çözümü / Akbank

Türkiyenin en büyük özel sektör bankası olan Akbank piyasadaki hızlı büyümeyi avantaja çevirecek bir konumda bulunuyor. Akbank, ana bankacılık faaliyetlerinin yanı sıra çok çeşitli bireysel, ticari, kurumsal ve özel bankacılık hizmetleri, uluslararası ticaret finans hizmetleri ve nakit yönetim hizmetleri

ING Bank Ödeme Merkezi ile Offline ve Online Verimlilik /

Bankacılık lisansına sahip teknoloji şirketi olma vizyonuyla çalışmalarını sürdüren ING Bank, ödeme merkezini VeriPark'ın geliştirdiği Payment Hub üzerinde kurgulayarak, hem offline hem de online tarafta; hızlı, verimli ve sağlıklı işleyen bir yapı oluşturdu. İnovasyon üzerine kurguladığı bankacılık

Kullanımı Kolay Mobil ve Internet Şube / Fibabanka

İnternet bankacılığı ve mobil bankacılık altyapısını VeriPark ile birlikte tasarlayan Fibabanka, bireysel kullanıcı sayısını 2 kat, kurumsal kullanıcı sayısını ise 3,5 kat artırdı. Bu başarıya kullanım kolaylığında çıtayı ciddi oranda yükselterek ulaşan Fibabanka, sürdürülebilir bir başarı için gereken

Çok Kanallı Hizmet Çözümü- / DenizBank

DenizBank, VeriPark'ın öncü çevrimiçi finans çözümü olan VeriBranch ile kanallarını entegre etti. Farklı banka kanallarını entegre etmek isteyen DenizBank, dikkatli bir araştırma ve değerlendirme sonrasında VeriPark'ın öncü çevrimiçi finans çözümü olan VeriBranch'ı seçti. DenizBank halihazırda VeriBranch'ın

Türk Eximbank, VeriBranch Omnichannel Platformu ile Digital Dönüşümü Sağladı /

Türk ihracatçılarını desteklemek, sigorta ve kredi ihtiyaçlarını karşılamak üzere 1987 yılında yapılandırılan devlet kuruluşu Türk Eximbank, öncesinde manuel olarak sürdürdüğü sigorta ve Sevk Öncesi İhracat Kredisi (SÖİK) işlemlerini internet kanalına taşırken, aynı zamanda güçlü bir online ödeme

Emeklilik & Hayat Sigortası CRM Uygulaması / Garanti Emeklilik

Türkiye'nin önde gelen emeklilik ve hayat sigortası şirketlerinden biri olan Garanti Emeklilik, Microsoft Dynamics® CRM ve destekleyici teknolojiler yardımıyla tüm emeklilik ve hayat sigortası ürün yaşam döngüsü kapsamında müşteri ilişkileri süreçlerini yeniden yapılandırarak hizmet kalitesini yükseltmeyi

Bireysel Bankacılık Satış Temsilcileri için CRM / ING Bank Turkey

Türkiye'nin bireysel bankacılık hizmetleri de sunan öncü finans kuruluşlarından ING Bank Türkiye, bireysel bankacılık alanında görev yapan satış temsilcilerinden başlayarak tüm satış ekipleri için bir müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) yazılımına yatırım yaparak piysadaki konumunu güçlendirmek istiyordu.

Send to Friend

Sending...

Posted successful

Your message could not be forwarded! Please try again later.

Euro.Message madebycat