yazisolda

yazisolda

Sigortacılık Sektörü

VeriPark'ın Sigortacılık Çözümleri. Kârlılığı Artırmak, Yenilikçiliği Teşvik Etmek ve Şeffaflığı Sağlamak İçin Güçlü Bir Araç

İyi bir müşteri hizmetleri servisi başarının temelidir. Sigortacılık sektöründe hızlı, çok kanallı, özelleştirilebilir çevrimiçi hizmetler talep edildiği bilinen bir şeydir. Bu, çok sayıda müşteriye ulaşmanın, hedefe yönelik kampanyalar oluşturup yönetmenin, iş ortaklarıyla daha yakın işbirliği içinde çalışmanın--ve müşteri şikayetlerini, taleplerini, önerilerini yönetmenin--tek yoludur.

Çözümlerimiz tüm bunları kapsıyor. Müşteri İlişkileri, İletişim Merkezi, Kanal Yönetimi, Portal Çözümleri ve İş Destek Sistemleri VeriPark'ın kapsamlı ve bütünleşik çözümlerinin kapsamındadır.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Çözümleri

Sigortacılık şirketleri, müşteri merkezli kuruluşlar olarak bire bir pazarlama stratejileri kullanmalı ve müşterilerinin ihtiyaçlarını belirlemelidir. Müşterilerle ve aracı şirketlerle daha iyi ilişkiler geliştirmenin tek yolu budur.

VeriPark'ın CRM çözümleri bu görevi doğru bir şekilde gerçekleştirmenize yardımcı olur. CRM, müşteri ilişkilerinin oluşturulması, geliştirilmesi ve devamlılığının sağlanması için uygulanan bir metodolojidir. CRM çözümümüzü kullandığınızda en kârlı müşlterilerinizi hızlı bir biçimde belirleyerek bu müşteriler için özel pazarlama stratejileri geliştirebilirsiniz.

"Sigortacılık çekirdek modeli için CRM" (CRM for Insurance core model) çözümümüz sigortacılık sektörüne özel, Doğrudan ve Dolaylı dağıtım kanallarını desteklemek için gerekli tüm tabloları ve ilişkileri içerir:

  • "Aracı İlişkileri Yönetimi" ("Broker Relationship Management veya BRM) olarak da adlandırılan dolaylı model, sigortacılık şirketlerinin sigorta simsarı ve acenta gibi aracılarla ilişkilerini yönetmeye yardımcı olur.
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (Customer Relationship Management) veya CRM olarak da adlandırılan doğrudan dağıtım modeli, sigorta şirketlerinin son müşteri (bireysel veya kurumsal) ile ilişkilerini yönetmeye yardım eder.
  • Doğrudan ve dolaylı dağıtım modellerinin bileşiminden oluşan bir karma model de desteklenmektedir.

CRM çözümümüz ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen buraya tıklayınız.

Portaller – Aracılar ve Acentalar için Kurumsal Birlikte Çalışma Siteleri

VeriPark'ın Portal Çözümleri Microsoft SharePoint üzerinde geliştirilmiştir. Tüm kurumsal iş akışlarının potal altyapısı aracılığıyla gerçekleştirilmesini sağlar ve özellikler arasında doküman yönetim sistemi ve diğer uygulamalarla entegrasyon becerisi bulunmaktadır. Tüm bu fonksiyonları ölçeklenebilir ve güvenilir bir altyapı üzerinden sağlanır.

VeriPark sigortacılık şirketlerine diğer sistemlerden veri alabilen portal tabanlı çözümler sunar. Bu çözümler, kurumsal zeka becerilerinden yararlanarak, yeni ürün ve hizmetlerin yönetimi, müşteri sadakati, sigorta tazminat taleplerinin yönetimi gibi çeşitli faaliyet alanlarında acenta ve aracıların verimliliğini artıran gösterge panelleri ve raporlar sunarlar.

Çok çeşitli faydalar sunar. Acentalardan aracılara, sigorta müfettişlerinden müşteri hizmetleri görevlilerine tüm çalışanlar kaliteli bir hizmet deneyiminin bir parçası olarak görev yaparlar. Tüm bunlar yeni fırsatları belirleyip pazarlama potansiyelini artırmanıza yardımcı olur.

Çevrimiçi Self-Servis Kanallar

Müşteriler her iletişim kanalında kesintisiz ve hızlı bir hizmet anlayışı ve satış desteği talep ederler. Çevrimiçi self-servis kanallar günümüzün piyasa koşullarında bir gerekliliktir.

VeriPark, uygulamaların hızla hayata geçirilebilmesi için, web tabanlı, her şeyi kapsayan bir mimari yardımıyla self-servis hizmetlere yönelik çevrimiçi çözümler ve toplam sahip olma maliyetini azaltan, kullanıma hazır bir çözüm sunar.

Self-Servis Kanallarda seçim sizindir. Özelleştirilebilir bire-bir çözümler sayesinde çok sayıda müşteriye anında hizmet ve destek sunabilirsiniz. VeriPark'ın self-servis kanalları gerek bireysel gerek kurumsal müşterilerin tek bir çevrimiçi platform üzerinden yeni sigorta ürünlerini almalarına, sözleşmelerini yenilemelerine, kampanyaları takip etmeşerine ve tüm diğer sigortacılık işlemlerini gerçekleştirmelerine izin verir.

Doğrudan Satış / Sahada Satış Uygulamaları

VeriPark, sigorta şirketleriyle geleneksel iş yapış biçimi olan "müşteri acentaya gider" anlayışını "acenta müşteriye gider" anlayışıyla değiştirmektedir. VeriPark bu çerçevede acentaların bankacılık ve sigortacılık ürünlerinin satışını tabletleri üzerinden kolayca gerçekleştirebilmeleri için, Direct Sales Agent (DSA) (Windows 8 ve Windows 10 için Doğrudan Satış Temilcisi Uygulaması) geliştirmiştir. VeriPark'ın VeriTouch Bankacılık CRM Çözümü'nün bir parçası olan uygulama, Windows 8 ve Windows 10 üzerinde gerek çevrimiçi gerek çevrimdışı olarak çalışabilmektedir.

VPOS Ödeme Geçidi

Çevrimiçi Satış Sistemleri veya Çağrı Merkezleri olan şirketler, sisteme entegre edilmesi gereken banka sayısının fazlalığı nedeniyle genelde ödeme sistemlerini yönetmekte zorluk çekerler. VeriPark'ın Ödeme Geçidi (Payment Gateway) çözümü bunu değiştirmektedir.

Bunu şöyle başarıyoruz: Yeni protokollerin entegrasyonundan kaynaklanan uyum problemlerini ortadan kaldırıyoruz. Bunun yerine benzersiz ve yaygın bir altyapı aracılığıyla bankalarla kullanıma hazır iletişim arayüzleri sağlayan merkezi bir ödeme sistemi koyuyoruz.

Bu tür gelişmiş teknolojiler ve altyapılar, yönetim ve bakımı kolayca gerçekleştirilebilir, gerek kurum bünyesinde, gerek bulut (Azure) seçenekleriyle kolayca ölçeklenebilir sistemlere sahip olmanızı sağlar.

Kurumsal Arama

VeriPark'ın Kurumsal Arama (Enterprise Search) Çözümü, şirketlere dahili ve harici arama özellikleri sunan Microsoft FAST Search Server for SharePoint üzerine kuruludur. Bu çözüm hızlı, güçlü, ve en önemlisi, güvenilirdir.

VeriPark'ın FAST'ın gücünü ve SharePoint'in basitliğini bir araya getiren kurumsal arama çözümü, mükemmel bir intranet ve kişi araması deneyimi sunar. Ayrıca aramaya dayalı özel uygulamalar geliştirmek için tasarlanmış bir platform da oluşturur.

Üstelik, SharePoint güçlü ve güvenli doküman yönetim sistemi ve kapasitesi ile kolayca diğer uygulamalarla entegre edilebilir. Arama motorunun arkasında gerekli endeksleme işlemlerini gerçekleştirmek kolaydır.

Faydalanabileceğiniz özelliklerden bazıları:

  • Daha Hızlı İçerik Araması: Çoğu şirket bilgilerini farklı formatlarda saklar. SharePoint 2010'un Arama (Search) özelliği, bu karmaşanın içinde yolunuzu bulabilmeniz için etkileşimli, görsel bir arama deneyimi sunar. Görsel ipuçları aradığınız bilgileri daha hızlı bulmanıza yardımcı olurken, sonuç eleme araçları (refiners) tam aradığınız şeyi bulmanızı kolaylaştırır.
  • Kişileri Birbirine Bağlar: Şirketinizin en değerli varlığı insandır. Birbirlerini ne kadar hızlı ve kolay şekilde bulabilirlerse, fikirlerini o kadar çok paylaşabilir, uzmanlıklarını sunarak sorunlara çözüm bulabilir, iş süreçlerini iyileştirebilir, yenilikçiliği teşvik edebilirler.
  • Arama Deneyiminizi Özelleştirebilmenizi Sağlar: Çalışanlarınız farklı şekillerde arama yaparlar SharePoint 2010 Search sayesinde herkesin arama ihtiyaçlarını tek bir platform üzerinden karşılayabilirsiniz. Mükemmel bir arama deneyimi sunmak için kendi kelime sözlüğünüzü ekleyebilir, arama kapsamını ayarlayabilir ve her kişinin kendine özel bilgilerini kullanabilirsiniz.

Send to Friend

Sending...

Posted successful

Your message could not be forwarded! Please try again later.

Euro.Message madebycat