yazisolda

VeriPark'ın Telekom Sektörüne Özel Çözümleri, Dünya Çapında Telekom Şirketlerine Kesintisiz Veri Akışı ve Müşteri Memnuniyeti Sunuyor.

Güçlü bir teknoloji altyapısına sahip olmak, dünyadaki sektörler arasında en çok telekom sektörünün üzerine düşen bir vazifedir. VeriPark olarak buna inanıyoruz. Ayrıca bu altyapının günlük operasyonlara verimlilik kazandırması ve telekoma özel araçlardan yararlanarak performansı artışı sağlaması gerektiğine inanıyoruz. VeriPark'ın Telekom Çözümleri tam da bunu sunuyor.

VeriPark'ın kapsamlı ve entegre çözümleri ihtiyaç duyduğunuz her şeyi içerir. Müşteri İlişkileri, İletişim Merkezi, Kanal Yönetimi, Portal Çözümleri ve İş Destek Sistemleri bu çözümlerin kapsamındadır.

Neler Sunuyoruz:

Portaller ve Birlikte Çalışma Çözümleri (B2B, B2E ve B2C Portalleri)

VeriPark'ın Microsoft SharePoint Platformu üzerine kurulu olan portal çözümü, intranet, ecxtranet ve intranet dahil olmak üzere tüm portal fonksiyonlarını kullanıcı dostu tek bir uygulama üzerinden yönetme avantajı sunar. Tüm kurumsal iş akışları potal altyapısı aracılığıyla gerçekleştirilir. Öne çıkan özellikler arasında doküman yönetim sistemi ve diğer uygulamalarla entegrasyon becerisi bulunmaktadır.

Üstelik tüm bu fonksiyonları ölçeklenebilir ve güvenilir bir altyapı üzerinden sağlar. Performanslı çalıştığı kadar kullanışlı arayüzlere de sahip olan bir altyapı dijital pazarlama yarışında kolayca bir adım önde olmanızı garantiler.

Kurum İçi Sosyal Ağ

VeriPark'ın Kurum İçi Sosyal Ağ (Internal Social Networking) Çözümü, iş ortağımız Newsgator'un Microsoft SharePoint 2010/2013 üzerine kurduğu çözüme dayanmaktadır. Newsgator'un tasarımı farklı coğrafyalarda farklı departmanlara dağılmış halde, farklı iş uygulamalarıyla, hatta farklı üreticilerin çözümleriyle hizmet veren şirketlerde işbirliğini kolaylaştırmasıyla bilinir.

VeriPark'ın Sosyal Ağ platformu istediğiniz yere istediğiniz zaman ulaşmanızı sağlar. Ayrıca ekonomik bir çözümdür.

Sosyal ağ çözümlerimiz, sosyal medyadan kurumsal mikro-bloglara, grup yapılarına, uyarılara, ortak ilgi gruplarına ve erişebilirlik seçeneklerine (cep telefonu veya web) tüm ihtiyaçlarınıza cevap verir. Bilginin kurumunuz çapında kesintisiz şekilde akmasına olanak tanır ve maliyet/değer oranıyla öne çıkan bir kurum içi ağa sahip olmanızı sağlar.

Müşteri Sadakatı ve Satış Teşviki Çözümleri

VeriPark'ın Microsoft Dynamics CRM'e dayanan sadakat yönetim sistemi, etkili müşteri sadakat programları oluşturmak için tüm ihtiyaç duyduklarınızı size sunar. Ayrıca kendi kurallarınızı belirlemenize de olanak tanır.

Bu çözüm telekom şirketlerine göre özelleştirilerek kurulabilir ve kısa sürede size tam kontrol sunar. Diğer bir ifadeyle, GSM süreçlerini, kontur yükleme hizmetini ve konum tabanlı hizmetleri yürütmek için gerekli özellikler hazır gelir. Bu noktadan itibaren önceden tanımlanmış aksiyonları gerçekleştiren müşteriler için sadakat puanı veya ödül programları düzenlemek son derece kolay hale gelir.

VeriPark'ın Müşteri Sadakati Altyapısı, aynı zamanda büyümekte olan telekom şirketleri için kurum içi operasyonları teşvik edecek bir satış aracıdır. VeriPark'ın müşteri sadakati çözümü şirket içi kullanıma göre özelleştirilerek, çalışanların ölçeklenebilir faaliyetlerinin bonus puanlarına dönüştürülmesi için kullanılabilir. Bu uygulama çalışanları motive edecektir ve iyi bir motivasyona çalışan personel kârlılık ve azalan maliyetler demektir.

Müşteri sadakat sisteminizi iki kat güçlendirmek ister misiniz? VeriPark'ın Müşteri Sadakati Altyapısı çözümü müşteri sadakatini güçlendirerek sağlıklı müşteri ilişkileri kurulmasına yardımcı olur. Böylece kârlılığınız artarken çalışanların kendilerini işlerine adaması için motivasyon sağlanır.

İletişim Merkezi Birleşik Masaüstü

VeriPark'ın iletişim merkezi çözümü Microsoft Dynamics Platformu üzerinde geliştirilmiştir. Bu çözüm bilgi akışını tümüyle şeffaf hale getirecek şekilde tasarlanmıştır.

Kısaca anlatmak gerekirse, Dynamics Platformu farklı iş uygulamalarından toplanan bilgileri bütünleşik bir masaüstünde sunar. Bu da çalışanların 360 derecelik bir müşteri etkileşimi görünümüne sahip olmasını sağlar. Tüm bunlar Dynamics CCA (Customer Care Accelerator Technology) kullanılarak gerçekleştirilir.

Kullanılan teknoloji bunlarla da sınırlı değildir. Customer Care Accelerator (CCA) for Microsoft Dynamics® CRM 2011, telekom kuruluşlarının bütünleşik arayüzlerin gücünden tam performansla nasıl yararlanacağını da gösterir. Bunun için birleşik satış temsilcisi masaüstleri oluşturmak için geliştirilen User Interface Integration (UII) Software Development Kit (SDK) kullanılır.

Bunlar neden bu kadar önemli? Telekom sektöründe en çok kullanılan müşteri süreçleri tespit edilerek yol gösterici iş akışları ile yönetilecek şekilde yapılandırılır. Kolay adapte olunabilen bu yapı satış temsilcilerinin farklı sistemlerden kolayca bilgi çekip (GSM kullanımı, müşteri ile etkileşim, kontur yükleme gibi bilgiler dahil) bu bilgileri müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için kullanabilmesine olanak tanır.

Bu da kârlılık demektir. Artan verim işletme maliyetlerini düşürür, yatırım geri dönüşlerini hızlandırır.

Çevrimiçi Self-Servis Kanallar

Müşterilerin kesintisiz, her zaman erişilebilir ve çok hızlı bir hizmet istediği sır değildir. VeriPark'ın Çevrimiçi Self-Servis (Online Self-Service) çözümü bu talebe cevap verir.

Çözümümüz çok kanallı bir hizmet yapısı içerir. Bu da ürünlerinizin ve hizmetlerinizin tek bir uygulama üzeridnen tüm kanallarda sunulabileceği anlamına gelir.

Farklı şirketler farklı ihtiyaçlara sahip olduğu için tümüyle ölçeklenebilir mimarimizi özelleştirme seçeneği de sunuyoruz. Sistemi kendi ihtiyaçlarınıza göre özelleştirerek yeni ürün ve hizmetlerinizi daha kısa sürede hayata geçirebilir, uygulama geliştirme maliyetlerinizi azaltabilir ve çapraz satış fırsatlarınızı artırabilirsiniz. Ayrıca, her hizmetin kanallar arasında aynı tutarlılıkta sunuluyor olması müşteri sadakatini artıracaktır.

Kurumsal Arama

VeriPark'ın Kurumsal Arama (Enterprise Search) Çözümü, şirketlere dahili ve harici arama özellikleri sunan Microsoft FAST Search Server for SharePoint üzerine kuruludur.

Güçlü ve güvenli doküman yönetim sistemi ve kapasitesi ile SharePoint kolayca diğer uygulamalarla entegre edilebilir. Arama motorunun arkasında gerekli endeksleme işlemlerini gerçekleştirmek kolaydır.

VeriPark'ın FAST'ın gücünü ve SharePoint'in basitliğini bir araya getiren kurumsal arama çözümü, mükemmel bir intranet ve kişi araması deneyimi sunar. Tüm bunlar aramaya dayalı özel uygulamalar geliştirmek için tasarlanmış bir platform üzerinde sunulur.

Faydalanabileceğiniz özelliklerden bazıları:

  • Daha Hızlı İçerik Araması: Çoğu şirket bilgilerini farklı formatlarda saklar. SharePoint 2010'un Arama (Search) özelliği, bu karmaşanın içinde yolunuzu bulabilmeniz için etkileşimli, görsel bir arama deneyimi sunar. Görsel ipuçları aradığınız bilgileri daha hızlı bulmanıza yardımcı olurken, sonuç eleme araçları (refiners) tam aradığınız şeyi bulmanızı kolaylaştırır.
  • Kişileri Birbirine Bağlar: Şirketinizin en değerli varlığı insandır. Birbirlerini ne kadar hızlı ve kolay şekilde bulabilirlerse, fikirlerini o kadar çok paylaşabilir, uzmanlıklarını sunarak sorunlara çözüm bulabilir, iş süreçlerini iyileştirebilir, yenilikçiliği teşvik edebilirler.
  • Arama Deneyiminizi Özelleştirebilmenizi Sağlar: Çalışanlarınız farklı şekillerde arama yaparlar SharePoint 2010 Search sayesinde herkesin arama ihtiyaçlarını tek bir platform üzerinden karşılayabilirsiniz. Mükemmel bir arama deneyimi sunmak için kendi kelime sözlüğünüzü ekleyebilir, arama kapsamını ayarlayabilir ve her kişinin kendine özel bilgilerini kullanabilirsiniz.

Send to Friend

Sending...

Posted successful

Your message could not be forwarded! Please try again later.

Euro.Message madebycat