yazisolda

"Müşterinin bankaya gittiği" geleneksel bankacılıktan "bankanın müşteriye gittiği" bankacılığa geçiş.

Win 8 için Doğrudan Satış Temsilcisi Uygulaması (Direct Sales Agent App for Win 8 & Win 10), satış temsilcilerinin bankacılık veya sigorta ürünlerini tablet cihazları üzerinden kolayca tamamlamaları için geliştirildi. VeriPark'ın VeriTouch Bankacılık CRM Çözümü'nün bir parçası olan bu uygulama, Windows 8 ve Windows 10 üzerinde gerek çevrimiçi, gerek çevrimdışı olarak çalışmaktadır.

Çözüm Nasıl Çalışıyor?

Bankalar veya sigortacılık şirketleri, genelde müşterilerine hedefe yönelik olarak düzenledikleri SMS tabanlı pazarlama mesajları göndererek yeni ürünleri hakkında bilgi verirler. Müşteri bu mesajına yine SMS aracılığıyla olumlu yanıt verdiği anda Direct Sales Agent App çalışmaya başlar. Ardından CRM ortamında bir satış fırsatı girdisi oluşturularak ilgili doğrudan satış temsilcisine atanır ve satış temsilcisinin tabletinde, "My Activity" alanında otomatik olarak açılır.

Doğrudan satış temsilcisi müşteriyi ziyaret derken müşterinin sistemdeki tüm kişisel ve mali bilgilerine erişebilir. Ürün hesap araçlarını kullanarak müşterinin belirli bir ürünüden yararlanmak için uygun niteliklere sahip olup olmadığını belirler. Yeni Doğrudan Satış Temsilcisi çözümü, ürünle ilgili önemli detayları hesaplamak için Aylık Eşit Taksit hesaplama fonksiyonuna da sahiptir. Ayrıca bu çözüm, satış temsilcisine mükemmel bir çapraz satış fırsatı sunarak, müşterinin yerinde müşterinin ürüne uygunluğunu anında kontrol edip ürünü almaya ikna etmesini sağlar.

Direct Sales Agent çözümünün en güzel özelliklerinden biri, satış temsilcisinin müşteri ziyaretinde satış anlaşmasına varıp anlaşmayı kapatmasını sağlayan basitliğidir. Teklif mektubu tek bir tıklamayla müşteriye SMS veya e-posta aracılığıyla gönderilir. Satış temsilcisi aynı zamanda başvuru formunun çıktısını alıp imzalatabilir, formun bir fotoğrafını çekebilir ve böylece tüm başvuruyu işleme sokabilir. Satış temsilcisi ayrıca onayı verecek olan kurum görevlisiyle Lync üzerinden bir telekonferans ayarlayarak müşteriyi tanıtabilir ve işlemi onaylatarak anında tamamlanmasını sağlayabilir.

Yeni Doğrudan Satış Temsilcisi çözümü, bankaların dijital çağda şubeye gitmeyi bırakan müşterilerini ellerinde tutmalarını sağlar.

Özellikler

Başlıca Yetenekler

  • Yeni Ürün Başvurusu

  • Ürün, Kredi ve aylık eşit taksit hesaplama araçları
  • Belge Görüntüsü Alma Ekranı
  • Rakip Ürün Karşılaştırması
  • Özelleştirilmiş Gösterge Panelleri (Dashboards)
  • Sahadaki Temsilciye Uyarı Gönderme Özelliği
  • Beklemedeki Belgeler
  • Satış Ekibi Eylem Yönetimi
  • Satış Temsilcisi Takvimi & Sahaya İletilen Duyurular
  • Satış temsilcisi çizelgeler, eylemler, mevcut kredi başvuruları, duyurular, beklemedeki belgeler dahil olmak üzere genel bilgilerin tümünü açılış sayfasında görebilir.
  • Mevcut müşterilerin bilgileri kimlik numarası ile kolayca aratılabilir
  • Kullanıcı dostu ürün/kredi hesaplama araçları aylık gelir gibi mali değişkenler değiştirilerek kullanılabilir
  • Akıllı ürün/kredi sepeti, çeşitli ürün başvurusu türlerine göre müşterinin bu ürün için gerekli koşulları sağlayıp sağlamadığını anında hesaplayabilir.
  • Tek tıklama ile başvuru özelliği, müşteriye teklif mektubunu e-posta veya SMS aracılığıyla gönderir
  • Etkileşimli fotoğraf çekme özelliği müşterinin kimlik bilgilerinin ve belgelerinin görüntüsünü almayı sağlar.

VeriTouch Customers

  • Ahli United Bank
  • Allianz Yaşam ve Emeklilik
  • DenizBank
  • Dubai Islamic Bank
  • FinansBank
  • Garanti Emeklilik
  • Ing Bank
  • Ithmaar Bank
  • Jordan İslamic Bank
  • Kuveyt Türk
  • Mashreq
  • Masraf Al Rayan
  • NBAD
  • NCB Capital
  • VakıfBank

Send to Friend

Sending...

Posted successful

Your message could not be forwarded! Please try again later.

Euro.Message madebycat